L.O.V.E

L.O.V.E
the owners

Monday 6 June 2011

~my anniversary with RODNEY WHALEN~

HELLO._______
WHATZ UP FOLLOWERS?__

YER.....hari ini 06/06/2011 A.K.A 06/JUNE/2011 is my anniversary tau...yeah....im very happy coz we had been 2 YEARS 5 MONTH ....POPPPSSSS!!!!_________MERCUN BUNYIKKK...!!! HAIYARR...jatoh jantung ku koh...haha...paloi...tkejut beruk ku...ya...hari ini is my ulang tahun with him...seriously...its not like a past memory we r...too many probs we tHrough out yerr...btw im happy with him ...and I REALLY DO LOVE HIM.....you noe wat..?both of us sama2 lupak tarikh mlm tadi Coz syok while we get on9 together..yarh...bila i nmpak tarikh kat hp...>,< ...rupa2nya...dah tiba lah tarikh yg i tunggu slama ni....vry disspointed tyme my boy oso lupak mok g wish kat me________...>,< ...sedih2 gilak arr..:(( ...anyway..im hepy jugak lah...we sama wish kat maSing2 b4 pg tido..hehe...syg "nuby ketat2"....hurmm...tp lg satu pabila probs dtg pagi i Woke up td..arrhhhh...mls sgt lh nak crita..humphh...:((( BADMOOD !!
TERIMA KASIH DAUN KELADI .._____

No comments:

Post a Comment