L.O.V.E

L.O.V.E
the owners

Friday, 5 August 2011

tik tok masa berlalu...august>>

HELLO READERS   !!

SALAM SATU MALAYSIA DAN SELAMAT BERPUASA FOLLOWERS SEKALIAN..

HUH...lama sekali aku titak menjenguk kawaan ku yg satu ini (myblog)...really do miss you my blog...aku lama juga titak mengUPDATE kisah nusantara hidup ku ini.suda sebulan kali...haiyar..u ol pa mcm ekk?sihat koh??me...yar..as usual..nothin change...hepy and sad...pprrr...bnyk msalah yg slama ni i tak share2 an torg...tp btw..aku kuat menanggungny sendiri..:(((....hemm...perkara penting ku mok share an torg adalh...hari tok..06/08/2011 ...is my day...my anniversary wit him ler...2 TAHUN 7 BULAN suda...pejam celik...tak sangka ow..lama jugak yer relationship mek duak..ku syg nya gilak2...syg u ketat2..muaahhhhh..:P ..HAHAh...even b4 tok mek duak da krisis...p aku sbr...ingat tuhan juga..emm...tidak sgka btol lah tyme aku salah paham ttg dea...baru kali ni hati ku terpikir utk tidak memarahinya...aw ..! c ku than mun gadoh lamak2...ggrr...nya tunjuk nya syg gilak2 ngan ku..nang terharu bna lh ku tyme yar..haduhh..c ku than mun liat muka ny nok sedih2 ya...ny FRUST then mbak motor pun termenung pkey hal aku ?oww titak...i cant believe it..KU SAYANG NYA GOD .............!!LASTLY,aku maaf kan nya juak...ku bg nya pluang..aku tauk nya sik salah..aku kot yg salah sangka..YES KU NGAKU bh...hermm...p ku harap nya sek kan polah bnda yg akn menghncrkn hbungan tok.ku dha hepy gilak an nya...JANGAN PULAK ADA MPUAM KENJA KACO IDUP MEK ORG OWW !!...okay..tok jk...
TERIMA KASIH DAUN KELADI READERS !

No comments:

Post a Comment